Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over het bestelproces van onze boeken? Neem een kijkje bij onderstaande veelgestelde vragen of jouw vraag ertussen staat! Als je het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Webshop bestellingen
Vanaf 8 augustus 2023 linken wij door naar Bol.com voor het bestellen van onze boeken. Heb je vanaf die datum een bestelling gedaan en daar een vraag over, neem dan contact op met Bol.com via hun online klantenservice, per mail op klantenservice@bol.com, of telefonisch via 030-310 4999.
Bestelde je voor 8 augustus 2023? Dan kan je ons per e-mail je vraag stellen via klantenservice@debezigebij.nl o.v.v. je ordernummer.
Wilt u een zakelijke bestelling doen bij Uitgeverij Cargo? Mail dan naar verkoop@debezigebij.nl.
Algemene voorwaarden & Klachten
Vervelend om te horen dat het product of onze dienstverlening niet naar wens was!
Als je niet tevreden bent over ons product of onze dienstverlening, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per e-mail: klantenservice@debezigebij.nl. Onze medewerkers helpen je dan graag verder en zullen binnen 7 dagen reageren.
Mocht je na dit contact toch niet tevreden zijn over de afhandeling van je vraag of klacht, dan kun je dit schriftelijk kenbaar maken aan Cargo.
Stuur je klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:
Uitgeverij Cargo
Wibautstraat 133
1097 DN Amsterdam
Zodra wij je brief hebben ontvangen, reageren wij binnen 14 dagen inhoudelijk op je vraag of klacht.
Hebben wij je toch niet naar tevredenheid kunnen helpen?
Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Uitgeverij Cargo maakt onderdeel uit van WPG Uitgevers, bekijk hier de algemene leveringsvoorwaarden van WPG.
Uitgeverij Cargo maakt onderdeel uit van WPG Uitgevers, op de website van WPG vind je informatie over de verwerking van je persoonsgegevens in het privacystatement. Informatie over het beleid ten aanzien van cookies vind je in het cookiestatement.
Phishing
Phishing is een vorm van internetfraude. Het bestaat o.a. uit e-mails en sms’jes met daarin links naar een valse website. Deze website lijkt meestal als twee druppels water op de echte website. Hier word je vervolgens gevraagd om je gegevens achter te laten, zoals je gebruikersnaam, wachtwoord en creditcard-gegevens. Op deze manier proberen cybercriminelen jouw informatie te achterhalen om daar vervolgens misbruik van te maken.
Oplichters kunnen je benaderen uit naam van Uitgeverij Cargo. Iedereen kan namelijk de naam van een winkel of bank gebruiken als afzender. Controleer daarom altijd het mailadres van de afzender. Je doet dit door op de naam van de afzender te klikken. Oplichters gebruiken vaak een onduidelijk en lang mailadres. Onze klantenservice maakt gebruik van het e-mailadres klantenservice@debezigebij.nl.
• Klik niet op links of bijlagen in de mail of sms;
• Beantwoord de mail of sms niet;
• Verwijder de valse e-mail of sms.
Twijfel je of een mail van ons komt? Volg bovenstaande aanwijzingen en doe niets met de mail maar neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur, per e-mail via klantenservice@debezigebij.nl.
E-books & Luisterboeken
Voor meer informatie over e-books en luisterboeken verwijzen we je graag naar onze pagina veelgestelde vragen digitaal lezen.
Klantenservice
Mocht je vraag niet tussen bovenstaande FAQ’s staan, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Uitgeverij Cargo. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur per e-mail.
Nieuwsbrief
Meld je aan voor een van onze nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, nieuwe titels, aanbiedingen en prijsvragen.
Dank voor je inschrijving!
Het enige dat je nog hoeft te doen is je eventuele inschrijving bevestigen door in je mail op de bevestigingslink te klikken.